در بخش پنجم در مورد محتوای تکراری گفتگو کردیم که تاثیری مثبتی بر روی سئو سایت می گذارد. در این مقاله سیگنال های اعتماد، تخصص که کیفیت صفحات را در رتبه بندی گوگل تعیین می کند، بحث می کنیم.

رتبه بندی کیفیت صفحات
در سنه گذشته، گوگل در گرد از اسناد خود در مطلبی در مورد ارزیابی کیفیت صفحات وب سایت و رتبه بندی آن ها در نتایج جستجو منتشر کرد. مهمترین عوامل رتبه بندی صفحات گوگل در نتایج جستجو از دید گوگل عبارتند از:
• کیفیت محتوای اصلی و حجم محتوا
• اطلاعات وب سایت: اطلاعاتی در مورد مسئولین وب سایت
• اعتبار وب سایت
• تخصص، معتبر بودن، اعتماد
ما در حال آماده در این مقاله در مورد اعتماد، اعتبار و تخصص محتوای صفحات گفتگو می کنیم.

معتبر بودن (Authority)
معتبر بودن یک درونمایه و یا نوشتار تاثیر بسیاری در جذب اعتماد مخاطبین نسبت به سایت است. همچنین یادکردن نام منبع در اعتبار بخشیدن به مقاله بسیار موثر می باشد.
قدرت و صلابت اقتدار خویش را در انتشار درونمایه و صفحات با کیفیت نشان دهید.

معماری سایت
۱- وب سایت ها بیچارگی به یک معماری بخردانه دارند. صفحه اصلی باید در کل مناطق تارنما در دسترس باشد و همه دسته ها، ذیل شاخه ها و ناوبری باید به حقیقت انتخاب شوند.
۲- تقدیر جستجو برای یک تارنما اامی می باشد و کاربران از راه تقدیر جستجو در سایت بهتر می توانند به اطلاعات خود دست پیدا نمایند. وانگهی برای تجربه کاربری یا UX نیز مهم است.
۳- تمامی تقسیم های مهم باید از راه منوی اصلی در دسترس باشند. در ضمن کل صفحات وب باید از جمله بندی پسندیده و برچسب های مربوطه برخوردار باشند.

معرفی
۴- تارنما شما برای برقراری تماس با کاربران باید دارای ایمیل، آدرس کسب و کار، شماره تلفن و دیگر اطلاعات تماس باشد.
۵- صفحه اطلاعات تماس شما باید با WHOIS شما مطابقت داشته باشد.
۶- صفحه درباره ما روشنگری اهداف وب سایت شما را مشخص می نماید و روش های موثر برای بهتر کردن سئو وردپرس به بازدیدکنندگان و مخاطبین تارنما کمک بسیاری خواهد کرد.
۷- در هر صفحه وب باید مشخص شود که سرپرست وب سایت چه کسی است؟ فرد، سازمان و…
همچنین مؤلف محتوای سایت باید مشخص شود که چه کسی است

اعتماد
۸- اگر شما یک کسب و کار دارید، می توانید با راه اندازی یک وب سایت، مطالب و اطلاعات خود را تو آن قرار دهید و مخاطبین باره دربایستن خود را جذب سایت نمایید. با به روز نگه داشتن مطالب سایت، شما به کاربران سایت خود اثر داده اید که یک وب سایت قابل اعتماد در سوداگری خویش دارید.
۹- برای جلب اعتماد کاربران به سایت می توانید از منابع معتبری برای محتوای سایت خویش استفاده نمایید و اسم آن منابع را در سایت بیان نمایید لغایت اعتماد کاربران نسبت به سایت افزایش یابد.

تخصص
۱۰- اگر شما ادعا می کنید که تارنما شما یک سایت کاملا تخصصی است، پس شما بهتر است که از کارشناسان متخصص برای محتوای وب سایت خویش بهره‌گیری نمایید. حتی اگر وب سایت شما یک سایت سرگرمی و یا مد می باشد باید از کارآزمودگان برای درج درونمایه درون سایت بهره‌گیری نمود.
برای نمونه: برای درج محتوای پزشکی درون یک سایت پزشکی باید از یک متخصص در همان مقوله بهره‌گیری شود لغایت محتوایی نامناسب داخل سایت پیمان نگیرند.

با تخصص، اعتماد و اعتبار می توانید یک وب سایت کامیاب برای خویش داشته باشید. با این سه عامل نیز به موفقیت در سئو سایت نیز دست می یابید.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

.... شورا ی اسلامی ودهیاری روستای گزدان این درد شد درمان من زوم مگ گنج بورس گاه نگاری های یک مهندس تفسیر تسنیم مینو رایانه وبلاگ به روز و تخصصی ویلاهای ایران و جهان پاتریک